4.07.2013

Truskawkowa pianka z `puddingiem czekoladowym



Pianka truskawkowa była moim ulubionym deserem w ciągu ostatnich kilku tygodni.
Główną zaletą tego deseru to  niewielka zawartość kalorii i możliwość przygotowania go  w ciągu kilku minut. 


 Wypróbowałam kilka jego wariantów, zmniejszałam  ilość i rodzaj  cukru, dodawałam kilka kropli aromatycznych trunków, mroziłam , dodawałam żelatyny ....i nigdy mnie nie zawiódł.
Sezon truskawkowy dobiegł końca  i po raz ostatni  przygotowałam piankę, ale tym razem z dodatkiem puddingu czekoladowego, który  zamroziłam jakiś czas temu / zupełnie o nim zapomniałam/ .
Pyszne, przypadkowe  połączenie smaków...........
Do przygotowania deseru potrzebujemy:
-piankę ,którą należy przygotować w/g  TEGO  przepisu
-pudding  / przepis TUTAJ/  lub inne ulubione ciasto czekoladowe.

Deser podajemy dowolnie: w szklanych pucharkach ,w których układamy warstwę ciasta i pianki 
lub kawałek ciasta podajemy na talerzyku i pokrywamy go warstwą pianki .
Deser dekorujemy świeżymi truskawki, czekoladą listkami mięty lub melisy oraz sosem truskawkowym.





3 komentarze:

  1. same tutaj pyszności :) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mojego raczkującego :) bloga : magicznezyciemarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...