30.08.2012

Grillowanie z " POMYSŁEM NA......." Winiary



Prawdziwy sekret  idealnego mięsa z grilla to właściwie przygotowana marynata.
Do tej pory robiłam ją samodzielnie, eksperymentowałam , podpatrywałam, ale tym razem postanowiłam wypróbować gotowe  marynaty  przygotowane  przez firmę Winiary.


Marynaty te to odpowiednio zmiksowane mieszanki ziół i przypraw , które należy połączyć z jogurtem lub keczupem i  wraz z mięsem/  kurczak lub karkówka/ włożyć do woreczka, który ułatwia marynowanie. Po ok.45 min. mięso jest gotowe do grillowania zarówno na grillu ogrodowym jak i w piekarniku.

Mięso /karkówkę i piersi z kurczaka/ przygotowałam  dokładnie w/g  propozycji producenta:





Przyjemnie grilluje się w firmowym  fartuszku i przy pomocy  nowego sprzętu ,
szczególnie na łonie natury........



Oto efekt,  Palce lizać!
....zdecydowanie do   powtórki!


Wszystkie produkty / w tym marynaty/ , fartuszek, naczynia i sprzęt pomocny przy grillowaniu to moja nagroda w grillowym konkursie Winiar.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...