4.07.2013

Opuszczam.../ na jakiś czas /zakamarki mojej włoskiej kuchni..............

.........i za kilka dni przeniosę się  do moich starych,rodzinnych,  polskich  zakamarków
/ ....na jak długo ....jeszcze nie wiem/.......
Ale zanim "wrzucę" komputer do walizki chcę zakończyć pewien wątek............

 Wyróżnienie  i 
zasada nr.1 " Niczego nie odkładaj na jutro!"

Kilka tygodni temu otrzymałam wyróżnienie, za które bardzo dziękuję Edycie
 /Kuchenne zapiski Edyty /.
Choć nie lubię tego rodzaju zabawy obiecałam poprowadzić ją dalej.
Nie dotrzymałam niestety słowa, odłożyłam "  temat na jutro" i nadszedł dzień dzisiejszy.
Czas biegnie nieubłagalnie..................
Nawał obowiązków, rozkojarzenie, ciągły  pośpiech  i przygotowania do powrotu do domu  zupełnie zakłóciły mój codzienny rytm życia. Zastanawiałam się, kombinowałam ,trudno było mi wytypować osoby do dalszej zabawy, nie wymyśliłam pytań ,a jedyne ,co jestem w stanie zrobić ,to odpowiedzieć na zadane mi pytania...

Pynania ,które otrzymałam :

1. Kot czy pies? -kot, ale kiedyś był pies    
2. Zupa czy drugie danie?- zupa ,a  potem drugie danie
3. Owsianka czy jajecznica?-owsianka w każdej postaci
4. Spotkanie przy świecach czy wyjście do dyskoteki?-przy świecach 
5. Ulubiona książka?- kucharska 
6. Czego nigdy nie weźmiesz do ust? -robaka
7. Szpilki czy adidasy? -szpilki
8. Ulubiony kolor?- mam ich kilka ....
9. Ulubiony deser?- tiramisu i lody
10. Róże czy stokrotki?-róże
11. Włosy spięte czy rozpuszczone?- jeśli długie, to spięte

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...