26.06.2011

Truskawki z kremem jogurtowo-pistacjowym



Może trochę przesadziłam z tym tytułem ,bo czy jogurt z dodatkiem cukru i pistacji można nazwać kremem? Ja odniosłam takie wrażenie ,ponieważ mój jogurt był bardzo gęsty  i mocno kremowy.

A nie ma przecież nic lepszego na deser jak właśnie truskawki z jogurtem- niewiele kalorii ,a smak doskonały .
Prosto ,smacznie, zdrowo .
Troszkę kalorii dorzuciłam przez dodanie orzeszków pistacjowych, ale kto chce może zrezygnować.

 Ja nie!

Składniki:/ilości dowolne/

  • truskawki
  • jogurt naturalny/grecki/
  • cukier w/g uznania
  • orzeszki pistacjowe /nie solone/
  • kilka listków mięty



Jogurt ubić z cukrem na gęsty krem. Truskawki polać  kremem jogurtowym i posypać orzeszkami pistacjowymi,ozdobić świeżymi listkami mięty.Schłodzić.


1 komentarz:

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...