26.05.2013

Kruche babeczki z truskawkową pianką


Kruche babeczki z delikatną pianką truskawkową przygotowaną  z mleka i truskawek , a utrwaloną   czymś podobnym  do znanej "Śnieżki", a to coś nazywa się "Dolceneve".

Nie jestem zwolenniczką częstego korzystania w kuchni z półproduktów, ale czasem sytuacja tego wymaga, a w szufladszie leży sobie torebka preparatu do robienia snieżnej  pianki.
Opakowanie zużyte, efekt całkiem niezły ,ale jestem pewna, że następnym razem piankę przygotuję inaczej.....jestem już na tropie fajnego przepisu /sama natura/, muszę go jednak dopracować.
A  kruche ciasto  /z  tego  przepisu / wyjęłam z zamrażalnika /wcześniej niż myślałam/ , poczekałam , 
aż się odmrozi, wypełniłam nim foremki i wstawiłam do piekarnika.

Upieczone babeczki należy wystudzić.
Każdą z nich wypełnić cienką warstwą dżemu truskawkowego.
200 ml musu ze świeżo zmiksowanych truskawek 
połączyć z 200 ml zimnego mleka, dodać  ok. 1/2 szklanki cukru. 
Wsypać proszek /150 g/  i miksować na średnich obrotach do uzyskania gęstego kremu.
Krem przełożyć do rękawa cukierniczego i wypełnić babeczki.
Wierzch babeczek ozdobić kawałeczkami świeżych truskawek, cukrową posypką i listkami mięty.




















2 komentarze:

szukaj po składnikach

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...